چگونه برای کمک به FSGS بیمار دیالیز جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کمک به FSGS بیمار دیالیز جلوگیری از

چگونه برای کمک به FSGS جلوگیری از بیمار به دیالیز؟ در واقع، اگر بیمار خواهید برای جلوگیری از دیالیز، آنها باید پیشرفت این بیماری با حفاظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر و تعمیر آنهایی که آسیب دیده در همان زمان کم، به طوری که آنها می توانند عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه بهبود و زندگی می کنند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

چگونه به کاهش سرعت پیشرفت FSGS؟

ما می دانیم که FSGS است آسیب گلومرول نمایندگی، بنابراین اگر ما می توانیم آن glomerulis از آسیب بیشتر محافظت و تعمیر آنهایی که آسیب دیده، پس ما می توانیم پیشرفت این بیماری کند می کند. علاوه بر این که داروها اجتناب که پتانسیل آسیب کلیه ها مانند داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و یا گرفتن آنزیم (ACE) مهار کننده های تبدیل کننده آنژیوتانسین برای کاهش فشار خون شما را تسکین پروتئینوری نیز برای کند کردن روند پیشرفت این بیماری مفید است.

چه درمان می تواند FSGS جلوگیری از بیمار به دیالیز کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی می تواند کمک به بیمار شانس برای جلوگیری از دیالیز است. آن را با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده، افزایش عملکرد کلیه و بازسازی سیستم ایمنی بدن ذاتی بدن انسان است. این چهار عملکرد اصلی، توسط آن دسته از توابع، آن می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود بخشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherpay جامع تر و سیستماتیک نسبت به درمان معمول است، آن را تا چه درمان شایع است و ندارد. طب چینی نقش بسیار مهمی در تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی دارد.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان FSGS بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: